Osallistu OnnellisuusChattiin!

Ensisijaiset välilehdet

EHYT ry:n Verkkotyö ja Amis-työ sekä Allianssi ry järjestävät keskiviikkona 30.9.2015 Walkers-talolla Helsingissä Onnellisuuschatin. Onnellisuuschat on osa Hyvinvointivirtaa-teemaviikkoa ammatillisissa oppilaitoksissa.
Onnellisuuschatin ensimmäinen livelähetys ja chat pyörähtävät käyntiin kello12:15 - 15:00
Toinen livelähetys ja chat: kello 17:15 - 19:30.

OnnellisuusChat - mistä siellä puhutaan?:
Mistä onnellisuus koostuu? Voiko vain päättää olevansa onnellinen? Chatti koostuu ohjatusta chattikeskustelusta, jonka teemoina ovat onnellisuus, kaverit, yksinolo / yhdessäolo, ystävyys rakkaus ja kaikki mahdollinen minkä voi kuvitella vaikuttavan onnen tunteeseen.

Molempiin chatteihin voi osallistua vapaasti ja anonyymisti. Chattiin osallistumiseen tarvitsee nettiyhteyden ja tietokoneen/tabletin/kännykän. Esimerkiksi osana Hyvinvointivirtaa-teemaviikkoa, ammatillisen koulutuksen ryhmät voivat seurata lähetystä vaikkapa isolta screeniltä ja kommentointi voi tapahtua kännykän kautta.

Chat-sivun linkin löytää Facebookista lähempänä itse ajankohtaa osoitteessa: http://bit.ly/onnellisuuschat. Keskusteluun pääsee osallistumaan helposti joko kirjautumalla chattiin Facebook-tunnuksilla tai pelkällä nimimerkillä.

Jäikö jokin askarruttamaan?
Koko tapahtumaan liittyvää lisätietoa antaa EHYT ry:n kohtaavan työn asiantuntija Anni Selin, anni.selin@ehyt.fi, 050 407 7130

Löydät meidät myös