Elämäntaitojen opas opiskelijoille

Ensisijaiset välilehdet

Nyyti ry:n Elämäntaitokurssin materiaali on uudistettu ja on kaikkien saatavilla verkossa!

Ole oman elämäsi tähti! Opiskelijan opas elämäntaidoista -julkaisu tarjoaa tukea, tietoa ja välineitä opiskelijoiden hyvinvoinnin sekä arjen taitojen vahvistamiseen. Materiaalia voivat hyödyntää opiskelijat itsenäisesti omaan tahtiinsa tai sitä voivat vapaasti hyödyntää kaikki ammattilaiset opiskelijoiden ja nuorten arjen- ja elämänhallinnan tukemiseen ryhmissä ja henkilökohtaisissa ohjaustilanteissa.

Materiaali sisältää tietoa ja harjoituksia hyvinvointiin ja arjen taitoihin keskeisesti liittyvistä aiheista. Materiaali löytyy Nyyti ry:n verkkosivuilta paitsi ladattavana ja tulostettavana pdf-muotoisena julkaisuna , myös miellyttävän verkkoselailun mahdollistavana Issuu-julkaisuna: https://www.nyyti.fi/opi-elamantaitoa-2/

Myöhemmin tänä keväänä opiskelijan opas saa kaverikseen Opas elämäntaitojen ohjaamiseen ammatillisessa koulutuksessa -julkaisun, joka sisältää vinkkejä ja ryhmäharjoituksia elämäntaitokurssin ohjaamiseen. Myös tämä opas tulee Nyyti ry:n verkkosivuille  vapaasti ladattavaksi.

Lisätietoja uudistuneesta Elämäntaitokurssin materiaalista:
suunnittelija Annina Lindberg/Nyyti ry
annina.lindberg@nyyti.fi
gsm 050 341 7473

Nuori Mieli Työssä on S-ryhmän hyvän työelämän kehittämisohjelma, jonka
Icehearts on liikuntaan perustuva lastensuojelun toimintamalli, jossa Ic

Löydät meidät myös