eEemeli 2017 oppii liikkuen -kilpailu

Ensisijaiset välilehdet

eEemeli on valtakunnallinen laatukilpailu, jossa etsitään parhaita digitaalisia oppimisratkaisuja. Vuoden 2017 kilpailun teemana on Liikuta & koukuta!
Kilpailun tavoitteena on nostaa esille erinomaisia oppimisratkaisuja, edistää tuotteiden innovatiivisuutta ja laatua sekä kannustaa toimijoita luomaan ja kehittämään uusia oppimisratkaisuja. Vuonna 2017 kilpailu järjestetään jo 16. kerran.

Vuoden 2017 eEemeli-kilpailu etsii liikuttavia, innovatiivisia ja sekä sisällöltään että toiminnallisuudeltaan laadukkaita oppimista edistäviä tuotteita ja palveluita teemalla Liikuta & koukuta! Kilpailuun voivat osallistua Suomessa toimivat yritykset sekä organisaatiot ml. yhdistykset ja oppilaitokset, jotka ovat tuottaneet oppimisen palvelun, toimintatavan tai tuotteen. Itse tuote voi olla globaali sovellus.

Ilmoittaudu mukaan kilpailuun 12.2.2017 mennessä tästä linkistä.

Kilpailun tulokset julkistetaan Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssissa Hämeenlinnassa huhtikuussa 2017. Kilpailun voittaja palkitaan rahapalkinnolla sekä eEemeli-kiertopatsaalla.

Kilpailussa arvioidaan, miten tuote edistää oppimista liikkumisen/toiminnan avulla. Lisäksi arvioidaan mm. yhteisöllisiä työskentelymenetelmiä, kannustavuutta, arjen hyödyllisyyttä, kaupallista potentiaalia, yhteiskunnallista vaikuttavuutta, innovatiivisuutta, esteettömyyttä sekä teknistä ja pedagogista käytettävyyttä.

Kilpailun yhteistyökumppanit: Suomen eOppimiskeskus ry, Hämeen ammattikorkeakoulu, Hämeenlinnan kaupunki, Otavan Opisto ja Teknologiateollisuus.

Kilpailun viralliset verkkosivut: www.eoppimiskeskus.fi/eemeli

Suomen eOppimiskeskus ry

Nuori Mieli Työssä on S-ryhmän hyvän työelämän kehittämisohjelma, jonka
Icehearts on liikuntaan perustuva lastensuojelun toimintamalli, jossa Ic