Asuntolaohjaat kokoontuvat Tornioon 10. - 11.6.

Perinteiset asuntola- ja vapaa-ajanohjaajien päivät järjestetään tänä vuonna teemalla "Väylän varrella rajan pinnassa". Käytännön järjestelyistä vastaa Ammattiopisto Lappia, joka tarjoaa osallistujille kahden päivän ja yöttömän yön ajan tiiviin rajoja etsivän, kokeilevan ja jopa ylittävän ohjelman.

Valtakunnallisilla asuntola- ja vapaa-ajanohjaajien päivillä esitellään tänä vuonna ammattiopisto Lappian malli opiskelijahuoltoon, asuntola- ja oppimispajatoimintaan. Lisäksi käsitellään asuntolaohjaajien työhön liittyviä asioita ja huolehditaan myös omasta virkistymisestä.

Päivien kutsu ja ohjelma on julkaistu tapahtumakalenterissa ja ammatillisen koulutuksen asuntola- ja vapaa-ajanohjaajien facebook-ryhmän sivuilla. Ilmoittautuminen päiville pitää tehdä 30.4.2010 mennessä. Yhteiseen junakuljetukseen paikan varanneille lähetetään lisätietoa sähköpostitse ilmoittautumisajan päättyessä.