Liikunnalla lisää hyviä työvuosia-seminaari

Työpaikkaliikunnan tehokkaalla järjestämisellä on suuri merkitys eläkkeelle jäämisiän nostamista pohdittaessa. Seminaarissa alan asiantuntijat avaavat liikunnan merkitystä työhyvinvoinnin välineenä.

Sosiaali- ja terveysministeri ja Suomen Kuntoliikuntaliiton puheenjohtaja Juha Rehula on ottanut kantaa työeläkeiän hilaamiseksi ylöspäin. Hän on tuonut usein esille kantansa, jonka mukaan mm. työpaikkaliikunnan asiantuntevalla järjestämisellä on suuri merkitys työssä jaksamiseen. Rehula esittelee työurien pidentämiseen liittyvät näkemyksensä Kuntoliikuntaliiton asiantuntijaseminaarissa Helsingissä 26.8.

Seminaarissa pureudutaan järkevän työpaikkaliikunnan tuloksiin työvuosien lisäämisessä. Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti työpaikkojen HR-, liikunta- ja muille työhyvinvointivastaaville, työterveyhuollosta vastaaville, liikuntapalveluyritysten päättäjille, työmarkkina- ja liikuntajärjestöjen työhyvinvoinnista vastaaville ja muille aiheesta kiinnostuneille.

Katso seminaarin ohjelma ja ilmoittaudu 22.8. mennessä.