SAKU ry:n kävelykampanjan 2010 teema on aikamatka

SAKU ry edistää ammatillisen koulutuksen henkilöstön työkykyä järjestämällä jäsenilleen järjestyksessään toisen kävelykampanjan. Ensimmäisessä kampanjassa askellettiin avaruudessa, tänä syksynä lähdetään aikamatkalle.

Viime vuonna askelia oli keräämässä yli 2 000 ammatillisen koulutuksen henkilöstöön kuuluvaa. Tänä vuoden tavoitteena on tietenkin saada matkalle mukaan vielä enemmän osallistujia ja kasaan yhteensä yli miljardi askelta!

Kampanjan idea

Tiimimuotoisessa kisassa kootaan enintään kymmenen hengen joukkueet, jotka kokoavat mahdollisimman ison yhteisen askelpotin kahden kuukauden aikana. Askeleet käydään rekisteröimässä kampanjasivuille, jossa voi seurata myös kisan etenemistä. Sivusto avataan ja kampanja käynnistyy 13.9. ja päättyy 14.11.

Tämän vuoden kampanjassa uutta ovat välietapit, jotka aukeavat aina tiettyjen askelmäärien kohdalla. Aikakone heittää Sakua milloin mihinkin aikakauteen, jolloin sivustolla aukeaa tehtäväsivu. Välietapit tarjoavat pieniä lisäporkkanoita rytmittämään kampanjaa, eikä niitä pääse katsomaan muulla keinoin kuin askelia keräämällä.

Lisätietoa kampanjasta on SAKU ry:n kotisivuilla ja kampanjasivuilla osoitteessa liikkeelle.net