Uusi terveystiedon oppikirja ammatilliseen koulutukseen

Ammatillisen koulutuksen terveystiedon opetukseen on julkaistu uusi oppikirja. Oppikirjan on toimittanut ja kustantanut Seija Sihvola. Kirjan sisältöä on ollut toimittamassa 30 terveystiedon asiantuntijaa.

Timmit - ammattinuoren terveystieto oppikirja soveltuu ammattioppilaitosten terveystiedon pakollisen ja vapaavalintaisten kurssien opeutukseen. Kirjan 60 aihealuetta ovat aakkosjärjestyksessä, eli kirja toimii myös hakuteoksena. Toimituksellinen ratkaisu mahdollistaa oppikirjan käytön terveystiedon intekroinnissa ammattiaineisiin.

Kirja on myynnissä kirjakaupoissa, Senergia Oy:n sivujen kautta ja ammatillisen koulutuksen hyvinvointipäivillä 24.11.