Suomen Aktiivisin Työpaikka -kilpailu 2012

Suomen Aktiivisin Työpaikka -konsepti (ent. Active Workplace Award) kehitettiin Kuntoliikuntaliiton, Maailman kuntoliikuntaliiton TAFISA:n ja WHO:n yhteisseminaarissa vuonna 2006. Tunnustus myönnetään työpaikalle, joka on toiminnassaan kehittänyt liikuntaohjelmaansa Suomen Kuntoliikuntaliitto ry:n työpaikkaliikunnan hyvien käytäntöjen mukaisesti. Tunnustuksen perustana on Työpaikkaliikunnan hyviä käytäntöjä ja tavoitteita mittaava Aktiivisen Työpaikan Sertifikaatti.

Vuoden 2012 Suomen Aktiivisin Työpaikka -kilpailu käynnistyi huhtikuun alussa ja jatkuu syyskuun loppuun. Täyttämällä kampanja-aikana Aktiivisen Työpaikan Sertifikaatti -kyselyn osallistut kilpailuun, jos saat yli 50 % tuloksen sertifikaatista. Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma luovuttaa Suomen Aktiivisin Työpaikka -kilpailun voittajalle 5 000 euron arvoisen kannustelahjakortin henkilöstön liikuntaohjelman kehittämiseen.

Näin saat Aktiivisen Työpaikan Sertifikaatin

• Vastaa  sertifiointikysymyksiin Kuntoliikuntaliiton sivuilla. Voit halutessasi käydä tutustumassa kyselyyn ennen täyttämistä
  • Kuntoliikuntaliiton asiantuntijat arvioivat työpaikan liikuntaohjelman tason vastausten perusteella
  • Jokainen sertifikaatti-kyselyn täyttänyt työpaikka saa raportin palautteineen ja toimenpide-ehdotuksineen
  • Jos työpaikka saavuttaa yli 50 prosentin tuloksen, saa se Aktiivisen Työpaikan Sertifikaatin
  • 30.9.2012 mennessä sertifioidut työpaikat osallistuvat Suomen Aktiivisin Työpaikka -kilpailuun

Sertifiointi maksaa 400 euroa / sertifioitava työpaikka.

Lisätietoja: