Amis hyvin, kaikki hyvin

Amis hyvin, kaikki hyvin on Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n julkaisu. Julkaisu kokoaa yhteen AMIS -Arjen ammattilaiset -hankkeen tuotoksia.

Amis hyvin, kaikki hyvin on kirja ammattiin opiskelevien hyvinvoinnista, sen rakennuspalikoista ja taustatekijöistä. Kirja on tarkoitettu kaikille nuorten kanssa työskenteleville, mutta erityisesti käytettäväksi hyvinvointityön johtamisen apuna, oppilaitoksissa ja opettajankoulutuksessa, järjestöjen hyvinvointityön siivittäjänä sekä nuorisotyön arkisen kohtaamisen tukena. Kirja toimii tietopakettina kaikille heille, jotka päättävät ammattiin opiskelevien hyvinvointiin vaikuttavista asioista.

Pääset tutustumaan julkaisuun sähköisenä täällä.

Julkaisu Ammattilainen-hankkeen verkkosivuilla