Hae mukaan liikunnan ja urheilun nuorisokomiteaan!

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) etsii jäsenikseen liikunta- ja terveysalasta kiinnostuneita nuoria.
Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) on valtakunnallinen nuorten liikuntavaikuttajien komitea, joka toimii osana Nuorten Akatemiaa. He hakevat eri sektorialoilla toimivia nuoria, jotka haluavat olla edistämässä lasten ja nuorten kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Komitean uudeksi jäseneksi voi hakea 18–29-vuotias liikunta- ja terveysalasta kiinnostunut nuori. Uusiksi jäseniksi toivotaan nuoria aikuisia eri urheilulajien parista, kulttuureista, ikäryhmistä, ja eri aloilla työskentelevistä.

Ryhmä kokoontuu noin kuusi kertaa vuodessa. Ryhmässä on mahdollisuus päästä oppimaan lisää vaikuttamistyöstä, suunnitella vaikuttamistoimintaa sekä päästä toteuttamaan sitä.

Viimeinen hakupäivä 8.11.2015

Komiteaan hakeminen tapahtuu sähköisellä lomakkeella.

Lisätietoja:

Henri Karjula