JAO:n Hannele Kurki on vuoden 2015 liikunnanopettaja

Liikunnan ja terveystiedon opettajat on valinnut vuoden 2015 liikunnanopettajaksi Jyväskylän ammattiopistossa liikuntaa ja terveystietoa opettavan Hannele Kurjen.

Opiskelijaläheisenä, innostavana ja sopivan vaativana pidetty Hannele Kurki on tehnyt merkittävää kehitystyötä ja luonut tyhjästä Jyväskylän ammattiopiston kahden tutkinnon liikunnan ja terveystiedon opetuksen. Hän on saanut myös vanhat tanssit ammattikoululaisten opetusohjelmaan.

Hannele on toiminut 1990-luvun alusta alkaen Tulevien liikunnan- ja terveystiedon opettajien ohjaavana opettajana. Hannelen asiantuntevan ohjauksen kautta on valmistunut useita satoja liikunnanopettajia ympäri maan.

Hannele on työuransa aikana myös valmentanut niin koulunsa joukkueita kuin yksittäisiä urheilijoita SAKU ry:n kisoihin.