Nuorten Akatemia hakee vuoden nuorta vapaaehtoista

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) hakee vuoden nuorta vapaaehtoista.
Tunnetko aktiivisen, liikunnan tai muussa vapaaehtoistyön parissa vuonna 2015 loistaneen nuoren? Onko hän 13-20-vuotias? Jos vastasit edellisiin kysymyksiin ”Kyllä!”, voi tuntemasi nuori hyvinkin olla vuoden nuori vapaaehtoinen vuosimallia 2015!

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) ja Nuorten Akatemia haluaa korostaa urheilun vapaaehtoistyön merkitystä ja erityisesti nuorten parissa. Tästä syystä he pyytävät seuroja, lajiliittoja ja järjestöjä ilmiantamaan esim. liikuntasektorin vapaaehtoistyössä esimerkillisesti toimineita nuoria, joista he voivat valita jo neljättä kertaa vuoden nuoren vapaaehtoisen.

Ilmianna tämä kiitosta ansaitseva nuori ja lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen lunk@hotmail.fi. Huomaathan, että hakemuksesta on käytävä ilmi hakijan nimi, ikä, seura ja rooli(t) seurassa tai lajiliitossa. Ehdokkaan tulee olla 13–20-vuotias.

Hakuaika päättyy 8.11.2015.