Osallisuus(Chat) = syrjäytymisen vastakohta

Järjestä opiskelijoillesi mahdollisuus tulla OsallisuusChattiin keskustelemaan siitä, miten ryhmissä voi saada äänensä kuuluviin ja miten Suomi toimii. Opiskelijoilla on mahdollisuus jutella mm. Axl Smithin, Senni Moilasen (Tahdon 2013), puheenjohtaja Panu Mäenpään (Seta ry) ja kasvatuksen teologi Kari Kanalan (Ensitreffit alttarilla – ohjelman asiantuntija) sekä tuhansien muiden nuorten kanssa.
Keskustelu kuvataan ja näytetään verkossa. Opettajalle OsallisuusChat tarjoaa valmiin ja ilmaisen kaksituntisen opetusta. Voit seurata lavakeskustelua, osallistua chattiin tai molempia! Klikkaa mukaan torstaina 16.4. klo 9 alkaen.

Osallistuminen on helppoa: tarvitset vain luokan, jossa on tietokoneita ja internet-yhteys. Kirjautumista ei tarvita. Halutessasi saat suoran linkin ennen tilaisuutta liittymällä sähköpostilistalle osoitteessa http://www.ammattilainen.fi/chat

Chatin juontaa suorana Seinäjoen Nuorisotyöpäivien päälavalta NRJ-radiokanavan Tuija Pehkonen. OsallisuusChatin järjestää EHYT ry:n Ammattilainen yhteistyössä Suomen Nuorisoyhteistyö - Allianssin kanssa”

Anni Selin, asiantuntija, 0504077130, anni.selin@ehyt.fi
Laura Heinonen, asiantuntija, 0445229559, laura.heinonen@ehyt.fi