SAKU ry:n sekalentopalloturnaus pelataan viikonloppuna Kokkolassa

SAKU ry:n nettisivut ovat palvelinpäivityksen takia alhaalla perjantaista klo 18.00 alkaen. Sekalentopallon infot kootaan sen takia Arjen arkin uutispalstalle. Myöskään SAKU ry:n sähköpostit eivät toimi tänä aikana.
Naista ei saa torjua! Mies ei saa lyödä palloa hypystä. Sekalentiksessä on sääntöjä, jotka varmistavat lentopallon elämisen sekajoukkueilla. Sekalentis on rennon letkeä lentopallotapahtuma, jossa sijoituksia ratkotaan A-, B- ja C-sarjoissa. C-sarjaan pääsee mukaan ilmoittautumalla. Kentällä tulee olla vähintään viisi pelaajaa, joista kolmen on oltava naisia.

Tapahtumajärjestäjä: Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
Aika: 21.11.2015 - 22.11.2015
Paikka: Kokkola

PELIPAIKAT
Kampushalli Teknologiankatu 8 (2 kenttää, A- ja B-sarja)
Vanha liikuntasali Talonpojankatu 8 (1 kenttä, C-sarja)

Syöttötilaa on kentän takana!

KAHVIO
Kampushallilla auki klo 9:00 eteenpäin. Vain käteinen käy!

RUOKAPAIKKA ja AIKA
Närvilänkatu 8

lauantaina klo 11-14:30
sunnuntai klo 10:30-14

Lauantain ruokana nakkikeitto ja vispipuuro. Hinta 7€/lounas.
Sunnuntain ruokana kiusauksia ja marjarahka. Hinta 7€/lounas.

HUOM! Ruokailut tulee tilata etukäteen ilmoittautumislomakkeella. Paikan päällä maksettaessa käy vain KÄTEINEN!

ILTAJUHLA
Iltajuhla alkaa klo 19.30 osoitteessa Närvilänkatu 8. Iltajuhlalipun hinta 15€. Tilaukset ilmoittautumisen yhteydessä.

LATAA

LISÄTIETOA
Miia Uskalinmäki, puh. 020 755 1012
SAKU ry:n sähköpostiosoitteet eivät toimi palvelinkatkon aikana.