Yeesi ry mukaan ammatillisen koulutuksen hyvinvointiverkostoon

Nuorten mielenterveysseura - Yeesi ry liittyi ammatillisen koulutuksen hyvinvointiverkostoon huhtikuussa 2016.

Yeesi on vuonna 2011 nuorten perustama, Suomen ensimmäinen valtakunnallinen nuorten mielenterveysseura. Yhdistys tekee  voimavaralähtöistä mielenterveystyötä edistämällä nuorten mielenterveyttä nuorten omia voimavaroja vahvistamalla. Toiminnan kohderyhmänä ovat 13-30-vuotiaat nuoret.

Toiminta perustuu positiivisuuteen, yhdessä tekemiseen ja nuorilta nuorille - toimintaan. Toimintaa toteutetaan  järjestämällä positiivisen meiningin vapaaehtoistoimintaa, harrastustoimintaa sekä nuorten olohuoneita.

Toiminnan kohteena ovat myös alan toimijat kuten mielenterveysseurat ympäri Suomen, nuorisojärjestöt, kuntien nuorisotoimijat, koulut, oppilaitokset ja kaikki muut tahot, jotka kaipaavat uusia tuulia nuorten kanssa toimimiseen.

Lisätietoa Yeesin kotisivuilla: www.yeesi.fi
Heikki Luoto, p. 050 573 5380, heikki@yeesi.fi