Apua Syöpäjärjestöille NikEdu.fi-sivuston kehittämiseen?

Syöpäjärjestöjen ylläpitämä NikEdu.fi-sivusto tarjoaa tietoa ja tehtäviä tupakka- ja nikotiinituotteista eri opetusasteille. Lisäksi sivustolla on myös materiaalia vanhemmille ja nuorisotyöhön nuorten nikotiinittomuuden tukemiseen.
Syöpäjärjestöt ovat kehittämässä sivuston ammatillisen oppilaitoksen osiota ja he kaipaavat ammatillisten oppilaitosten opettajia mukaan NikEdun kehittämisryhmään. Kehittämisryhmä tulee koostumaan muutamista ammatillisen oppilaitoksen opettajista. Kehittämisryhmässä on mahdollista antaa palautetta sivuston sisällöistä sekä tuoda arvokasta tietoa siitä, millaisille sisällöille oppilaitoksessa olisi tarve. Tämän kautta pääsee suoraan vaikuttamaan sisältöihin, joita NikEdu tuottaa oppilaitoksille!

Kehittämistyö vaatii vain muutamien tuntien työpanoksen ja tapahtuu etänä; osallistuja vastaa sähköisesti arviointikyselyyn ja tämän lisäksi käydään palautekeskustelua Teamsin välityksellä. Työstä maksetaan palkkio.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä:

Tiina Kiviluoma
Terveyden edistämisen asiantuntija